Flickr Images

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΝΑΚΑΣ: Καθήκον μου να εργαστώ για τον δήμο μας


Ονομάζομαι Γεώργιος Τσανάκας (του Κωνσταντίνου και της Αγγελικής), γεννήθηκα στο Σκάνδαλο του Δήμου Σουλίου το 1959, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Είμαι παντρεμένος με τη Χαρίκλεια Τζίμα και έχουμε αποκτήσει δυο γιούς, το Στέφανο και τον Άγγελο.
Αποφοίτησα σε ηλικία μόλις δέκα ετών με άριστα (10) από όλες τις τάξεις του  Δημοτικού σχολείου Σκανδάλου και έδωσα εισαγωγικές εξετάσεις για το Γυμνάσιο Παραμυθιάς, όπου παρά τη βαθμολογία που συγκέντρωσα, 19.6 , δε μπόρεσα να συνεχίσω τις σπουδές μου, λόγω της ασθένειας και απώλειας του πατέρα μου. Στη συνέχεια αναγκάστηκα  για λόγους επιβίωσης να ασχοληθώ με γεωργοκτηνοτροφικές εργασίες, με τις οποίες εξακολουθώ να ασχολούμαι μέχρι και σήμερα.
Στη πορεία εργάστηκα σε διάφορες μεγάλες τεχνικές εταιρείες απ’ όπου απέκτησα δίπλωμα χειριστού (μηχανοδηγού) όλων των
βαρέων μηχανημάτων και οδηγού όλων των κατηγοριών αυτοκινήτων.  Τα τελευταία είκοσι χρόνια είμαι στέλεχος της τεχνικής εταιρείας «ΟΔΟΚΑΤ Α.Ε.», με έδρα την Ηγουμενίτσα και υπεύθυνος (ως εργοταξιάρχης) της συγκρότησης και του συντονισμού όλων των απαραίτητων συνεργείων για την κατασκευή μεγάλων έργων οδοποιίας , ύδρευσης– αποχέτευσης και οικοδομικών.
Σήμερα συμβάλλω στη κατασκευή της 13ης Επαρχιακής Οδού Ιωαννίνων (Γραμμενοχωρίων) μήκους 15χλμ, ενός έργου υψηλών προδιαγραφών, έχοντας την ευθύνη της απασχόλησης περισσοτέρων των εξήντα (60) ατόμων διαφορετικών ειδικοτήτων, η πλειοψηφία των οποίων είναι ΘΕΣΠΡΩΤΟΙ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Εκτιμώ, ότι λόγω της μεγάλης εμπειρίας  που κατέχω (κυρίως για τα τεχνικά έργα και τα αγρο-κτηνοτροφικά θέματα) και επειδή η ηλικία και ο διαθέσιμος χρόνος μου το επιτρέπουν, είναι καθήκον μου, όπως και όλων μας:
 - να εργασθώ σε συνεργασία με τους συνυποψήφιους μου και με αρχηγό τον εξαίρετο κατά γενική ομολογία ΑΝΘΡΩΠΟ, Δημήτρη Σακαρέλη για τον τόπο μου που είναι ο ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ.
- να εργασθώ για μια ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ που και μόνο η ιστορία της, απαιτεί σεβασμό και θέλει μια διαρκή αναπτυξιακή αντιμετώπιση, στήριξη της τοπικής αγοράς της και όχι να την θυμούμαστε τη παραμονή των εκλογών γεμίζοντας τους δρόμους με «μάτια γάτας!!» για την υποκλοπή των ψήφων.
Σας καλώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας και υπόσχομαι πως δε θα μετανιώσετε.
Σας ευχαριστώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου