Flickr Images

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΡΟΛΑΣ: Λύση προβλημάτων με συλλογική προσπάθεια


Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Σακαρέλη

Γεννήθηκα στην Παραμυθιά το 1958. Είμαι απόφοιτος του Οκονομικού Τμήματος της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών της Θεσσαλονίκης και έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Νέα Υόρκη αποκτώντας Μάστερ στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είμαι παντρεμένος με την Βάγια Σούρλα, εκπαιδευτικό και έχω 3 παιδιά τον Γιάννη, τον Όμηρο και τον Λεωνίδα.

Εργάσθηκα σαν διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες ιδιωτικές και συνεταιριστικές επιχειρήσεις. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια εργάζομαι σαν Γενικός Διευθυντής στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Θεσπρωτίας συντονίζοντας μια
δύσκολη προσπάθεια αναδιοργάνωσης απέναντι σε μια αντιαγροτική  και αντιαναπτυξιακή αγροτική πολιτική που αποκορύφωμά της ήταν το ξεπούλημα της Δωδώνης. Με την εμπειρία μου σε θέματα οικονομικού προγραμματισμού διοίκησης και ελέγχου, σε θέματα μελετών αξιολόγησης και υλοποίησης αναπτυξιακών προγραμμάτων καθώς και σε θέματα αγροτικής ανάπτυξης, πιστεύω μπορώ να συνεισφέρω στον τόπο μου μέσα από τον συνδυασμό της Ενωτικής Κίνησης για την Ανάπτυξη, δίπλα στον Δημήτρη Σακαρέλη. Ένα συνδυασμό που ενώνει και δουλεύει συλλογικά. Οι αιτίες των προβλημάτων πάντα έχουν χρώμα. Τα ίδια όμως τα προβλήματα όχι. Απαιτούν ενωτική και συλλογική προσπάθεια για την επίλυσή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου